20.0025399536require( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-blog-header.php' ).../index.php:17
30.0029400480require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-load.php' ).../wp-blog-header.php:13
40.0032401328require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-config.php' ).../wp-load.php:37
50.0045402872require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-settings.php' ).../wp-config.php:90

Lid worden? – Stichting STOLA

Lid worden?

Heb je interesse in tropengeneeskunde en gezondheidszorg in ontwikkelingslanden? Wil jij helpen geld in te zamelen voor een goed doel dat gerelateerd is aan ontwikkelingshulp? Wil jij naast je studie geneeskunde leuke en interessante lezingen, workshops of andere activiteiten organiseren? Help jij mensen graag op weg bij een stage of keuzeonderzoek naar het buitenland?

Wordt dan lid bij Stichting STOLA en wordt actief in een van onze leuke commissies! Stuur een interesse mail naar stichtingstola@erasmusmc.nl en dan nodigen wij je uit om kennis te maken.