20.0024399536require( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-blog-header.php' ).../index.php:17
30.0028400480require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-load.php' ).../wp-blog-header.php:13
40.0030401328require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-config.php' ).../wp-load.php:37
50.0041402872require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-settings.php' ).../wp-config.php:90

Promotie – Stichting STOLA

Promotie

De promotiecommissie van STOLA houdt zich bezig met de communicatie over alle activiteiten van Stichting STOLA naar alle Geneeskundestudenten. Zo heeft de promotiecommissie deze prachtige site en de nieuwe logo’s ontworpen.

Binnen de promotiecommissie kan je taak bestaan uit het maken van posters en flyers voor de andere STOLA-commissies, of uit het up to date houden van onze nieuwe site met de actualiteiten. Misschien ben je wel goed in het maken van foto’s en sta jij bij de STOLA-activiteiten klaar met het fototoestel om een leuk kiekje te maken voor de site. Verder hebben we natuurlijk nog een facebookaccount om bij te houden. En mocht je leuke ideeën hebben om nieuwe leden te werven dan is dit ook van harte welkom! Heb je vragen aan ons, e-mail ons gerust op stolapromotie@gmail.com.