Going Abroad

Steeds meer studenten hebben de wens om in ieder geval  één  keer gedurende de studie een ervaring in het buitenland te verkrijgen. Stichting STOLA helpt masterstudenten bij het laten uitkomen van deze droom en dat doen we uiteraard in de tropen!

Daarbij vereisen wij, net als de universiteit, grote zelfstandigheid van studenten. Wij functioneren met name als een bemiddelend orgaan en ondersteunen je daar waar nodig. We zorgen voor functionele informatievoorziening en brengen je zo nodig in contact met een van onze vele partners wereldwijd.

Door de huidige pandemie zijn wij genoodzaakt om met grote zorgvuldigheid te werk te gaan. Wij bekijken net als voorheen, elke vraag en/of verzoek individueel en zullen daarbij altijd in gesprek gaan met de universiteit over de mogelijkheden tot een masteronderzoek of keuzecoschap in het buitenland. Dat betekent dat je rekening moet houden met langere wachttijden.Wil je meer weten of wil jij je aansluiten bij deze commissie? Wacht niet langer en neem contact op via het contactformulier!