Going Abroad Commissie

Steeds meer studenten hebben de wens om in ieder geval één keer gedurende de studie een ervaring in het buitenland te verkrijgen. Stichting STOLA helpt masterstudenten bij het laten uitkomen van deze droom en dat doen we uiteraard in de tropen! Als lid van de Going Abroad Commissie heb je veel contact met instellingen in het buitenland, met medewerkers van het ErasmusMC en met studenten die graag naar het buitenland willen voor hun studie. Daarnaast organiseer je activiteiten voor studenten die meer willen weten over studeren in het buitenland.

Going Abroad Commissie 2021-2022

Ik wil naar het buitenland

Wanneer je naar het buitenland wil voor je studie vereisen wij, net als de universiteit, grote zelfstandigheid van studenten. Wij functioneren met name als een bemiddelend orgaan en ondersteunen je daar waar nodig. We zorgen voor functionele informatievoorziening en brengen je zo nodig in contact met een van onze vele partners wereldwijd. Wij bekijken elke vraag en/of verzoek individueel en zullen daarbij altijd in gesprek gaan met de universiteit over de mogelijkheden tot een masteronderzoek of keuzecoschap in het buitenland. Dat betekent dat je rekening moet houden met wachttijden. Wil je meer weten? Wacht niet langer en neem contact op via het contactformulier of stuur een mailtje naar stolagoingabroad@gmail.com!