Op donderdag 27 augustus is het zo ver! Stichting STOLA verwelkomt nieuwe (potentiële) vrijwilligers op het online evenement!
De middag bestaat uit ietwat zelfpromo (moet ook gebeuren!) en een kennismaking met je studie (misschien wel je toekomstige carrière!) en dat op een hele relevante wijze! Dit laatste is in de vorm van een contest en dat betekent dat je zomaar eens in de prijzen zou kunnen vallen!
Geen zorgen, medische kennis is niet vereist. Met gezond verstand, wat fantasie en praktisch denken kom je er zeker wel!
Ben jij erbij?!