Beste derdejaars, bijna vierdejaars, geneeskundestudent,

Heb je (bijna) je bachelor afgerond? Dan is het tijd om na te denken over de invulling van je master! Ervaring opdoen in de gezondheidszorg in het buitenland is een waardevolle toevoeging aan je opleiding tot arts. Wil je volgend jaar beginnen met je masteronderzoek en wil je dit graag in een ontwikkelingsland doen? Stichting STOLA kan je hierbij helpen!

Mocht je de voorlichting in juni over onderzoek doen in een ontwikkelingsland hebben gemist, bekijk dan de powerpoint presentatie voor meer info. Masteronderzoek bijeenkomst 2014

Aanmelden kan door een motivatiebrief en CV in het Engels te sturen naar stichtingstola@erasmusmc.nl. Hieruit moet blijken waarom je graag onderzoek in het buitenland wilt doen, welke landen je voorkeur hebben en wat voor onderzoek je zou willen doen. Mail je motivatiebrief en CV voor 1 september 2014.

Twijfel niet om te mailen als je nog vragen hebt!

We hopen van je te horen.

De Stagecommissie – Stichting STOLA

Categories: