Op 7, 8 en 14 mei heeft de Charity commissie voor Stichting Weeshuis Emerald Hill met een “Shakesale” geld ingezameld.

Ons fruit was fris en de klanten waren tevreden, samen hebben we €294,82 opgehaald!

Ook hebben we een leuk bedankje ontvangen van Stichting Weeshuis Emerald Hill:

Er is met de inzamelingsactie van STOLA een totaal bedrag opgehaald van €294,82,-
Dat is in ieder geval genoeg om een gehele maand aan medische kosten voor alle kinderen in
het weeshuis te dekken. Een geweldige prestatie.
Met jullie donatie hebben jullie ons doel mede helpen bereiken. Dat is iets om trots op te zijn.
Hartelijk dank hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

Nathan Poublon

Bestuursvoorzitter Stichting Weeshuis Emerald Hill.

Zie voor het uitgebreide bedankje het bijgevoegde bestand! EHCH_stola_bedankt