Om het jaar mooi af te sluiten werd de eerste editie van de STOLA BBQ & Spelen georganiseerd! Een (bijna) volledig vegan barbecue, waarbij iedereen onder de verbazing was van de rijke smaken van groentes en andere soorten vleesvervangers. Het was net zo smakelijk en iedereen zat al snel vol. Na wat uitbuiken en bijkletsen kon het toernooi beginnen.

In vier teams hebben wij een potje trefbal, volleybal en voetbal gespeeld en zelfs nog wat pijl en boog geschoten. De quarantaine bleek toch haar tol geëist te hebben op onze condities en na 3 rondes waren de winnaars al bekend. Een toernooi is niet compleet zonder prijs; onze winnaars hebben een dagje pret in Walibi gewonnen!

Doe jij volgend jaar ook mee? Wie weet win jij dan!

Stichting STOLA heeft bij het organiseren van dit evenement de voorschriften van het RIVM in acht gehouden.