Beste studenten,
Na het grote succes van de snijzaalworkshop op ons lustrum, is Stola Experience 19 maart terug met een nieuwe workshop in het kader van natuurrampen. De workshop bestaat uit een lezing door een medewerker van Artsen zonder Grenzen, die recent terug is van de Filippijnen. Deze arts heeft aldaar medische hulp verleend aan de slachtoffers van de verschrikkelijke tsunami vorig jaar.
Na de lezing is er een lopend buffet met Oosterse lekkernijen, gevolgd door een heuse oriëntaalse massagecursus! De avond wordt afgesloten met een borrel. De Experience begint om 16.45 in lokaal 35 en is rond negenen afgelopen.
Entree bedraagt 5 euro per persoon en er zijn beperkt plaatsen beschikbaar. Heb je interesse mail dan naar stola-experience@stichtingstola.nl of koop je kaartje aanstaande woensdag, vrijdag of maandag van 12.30 tot en met 13.30 bij ’t Vat.
We zien jullie graag de negentiende!

Categories:

Tags: