Leerzame ervaringen opdoen in de tropen?

De afdeling virologie is op zoek naar geneeskundestudenten die het leuk zouden vinden om voor een periode van minimaal 3 maanden in Suriname onderzoek te doen. Je zal betrokken zijn bij klinische studies in Paramaribo naar de oorzaak en lange termijn gevolgen van meningo-encefalitis en Guillain-Barré syndroom. Hierbij zal je patiënten includeren, klinische gegevens verzamelen, meewerken op het laboratorium en de data mee managen. Het onderzoek vindt plaats in verschillende ziekenhuizen in Paramaribo en inclusies zijn vooral op de afdelingen neurologie, interne geneeskunde en kindergeneeskunde.

We zijn op zoek naar studenten die vanaf maart 2018 beschikbaar zijn en het leuk zouden vinden meer ervaring op te doen met onderzoek in de tropen. In overleg kan het onderzoek ook plaatsvinden in het kader van Masteronderzoek.

Spreekt jou dit aan? Stuur dan een mail naar l.doornekamp@erasmusmc.nl met daarin een korte motivatiebrief en je cv.

Categories:

Tags: