16 december organiseert Stichting Stola in samenwerking met TB PROOF het symposium TB.

Kom alles te weten over je eigen veiligheid met betrekking tot Tuberculose in ontwikkelingslanden. Met een persoonlijk verhaal, het TBC protocol van het Erasmus MC en een discussie met prikkelende stellingen als: Hoe kan medisch personeel alert worden gemaakt op het beperken van hun risico? Hoe kan ziekenhuismanagement gedwongen worden om verantwoordelijkheid te nemen? En hoe toe te zien op naleving van infectie preventie protocollen?

De tijd en locatie worden zo snel mogelijk bekend gemaakt, dus houd onze facebookpagina in de gaten!