20.0021399792require( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-blog-header.php' ).../index.php:17
30.0034400736require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-load.php' ).../wp-blog-header.php:13
40.0047401504require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-config.php' ).../wp-load.php:37
50.0067403048require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-settings.php' ).../wp-config.php:90

Tropencursus Najaar 2014 – Stichting STOLA

Tropencursus Najaar 2014

Gepubliceerd door STOLA op

De vernieuwde tropencursus gaat in het najaar van 2014 weer van start! De tropencursus is ideaal voor alle geneeskundestudenten die graag willen weten hoe de gezondheidszorg er in ontwikkelingslanden aan toe gaat.

Wat voor invloed heeft corruptie? Wat zijn de meest essentiële geneesmiddelen? Wat zijn de effecten en ontwikkelingen van de Ebola-epidemie?

Deze en vele andere vragen worden tijdens deze cursus beantwoord!

De Tropencursus is voor alle geneeskundestudenten toegankelijk en bestaat uit 9 lezingen en een workshop. De lezingen vinden bijna elke week plaats op maandagavond (klik HIER voor het exacte rooster) en de workshop is inclusief een diner. Je mag hiervan 1 lezing/workshop afwezig zijn. De afsluiting van de tropencursus bestaat uit het schrijven van een betoog. Hierna ontvang je een certificaat.

Wil je meedoen met de tropencursus? Stuur dan uiterlijk 2 oktober je aanmelding met een korte motivatie naar stichtingstola@yahoo.com. We hebben een beperkt aantal plekken, dus wees er op tijd bij!

De Tropencursuscommissie

Categorieën: Uncategorized