20.0025399632require( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-blog-header.php' ).../index.php:17
30.0038400576require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-load.php' ).../wp-blog-header.php:13
40.0052401424require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-config.php' ).../wp-load.php:37
50.0073402968require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-settings.php' ).../wp-config.php:90

Bakesale Cycle for Plan Malawi – Stichting STOLA

Bakesale Cycle for Plan Malawi

Gepubliceerd door STOLA op

Met verkoop van brownies, cheesecakes en wortelcakejes is op dinsdag 11 februari maar liefst €499.45 opgehaald voor Cycle for Plan in Malawi!

Dit bedrag zal onze (ex-)medestudent en aankomend gynaecoloog, Charissa van Zwol helpen om haar doelbedrag van 4000 euro te halen tot aan juni 2020. Charissa gaat 500 kilometer fietsen om daarmee bij te dragen aan het einde van kindhuwelijken en tienerzwangerschappen in Malawi en daar staan wij als STOLA volop achter. Het opgehaalde geld wordt gebruikt om voor het beëindigen van de vicieuze cirkel waarin meisjes uit Malawi dagelijks.

Heb je ons helaas gemist en wil je toch nog doneren? Wees dan niet getreurd, via onderstaande link kun je direct doneren https://malawi.cycleforplan.nl/…/charissa-van-zwol-…/doneren

Categorieën: Charity