Terwijl het aantal corona besmettingen in april 2020 afnamen in Europa, bleef dit aantal in andere delen van de wereld toenemen. Ontwikkelingslanden hebben te kampen met drie grote problemen die het bestrijden van deze crisis vrijwel onmogelijk maken. Economische en politieke instabiliteit leiden onder andere tot zware tekorten in de zorg op vrijwel elk gebied die er bestaat.

Stichting STOLA besloot daarom, in samenwerking met IFMSA-Rotterdam, geneeskunde student Niegiena Faiz te steunen. Niegiena startte een GoFundMe om voedselpakketten voor gezinnen in Afghanistan te financieren. Voor updates over de voedselpakketten; klik op de knop hieronder! Al in al was het een groot succes met een opbrengst van 13.925€ in totaal!

Categories:

Tags: