Wil jij je actief inzetten bij Stichting STOLA? Meld je aan voor een bestuursjaar voor 11 oktober!

23 november 2013 hebben wij, huidig bestuur Stichting STOLA, de intentie om te gaan wisselen.
Wij zoeken momenteel voor het nieuwe bestuur nog een voorzitter, secretaris en penningmeester. Zou jij het leuk vinden om een jaar je actief in te zetten binnen STOLA en
mee te praten over internationalisering binnen het ErasmusMC? Meld je dan aan voor het nieuwe bestuur!
– Als voorzitter ben je het gezicht van de stichting. Je hebt geregeld vergaderingen en houdt overzicht over alle commissies. Daarnaast is een belangrijke taak de internationalisering, waarin je een grote rol speelt.

– De secretaris vervult de rol van organisator, regelt de STOLA-mail en post. Ook het regelen van o.a. kerstkaarten, de beleidsdag, en lokalen voor vergaderingen behoren tot de functie.

– Als penningmeester beheer je de rekeningen en maak je de begroting voor het aankomende bestuursjaar.

Natuurlijk doe je dit vooral allemaal samen! Een bestuursjaar is echt een uitdaging, waarin je ontzettend veel leert van onder andere organiseren en internationalisering,
waarin je heel hecht wordt met de rest van het bestuur en waarin je ook je eigen ‘kunnen leert kennen’.
Uiteraard wordt je interesse voor het studeren in een ontwikkelingsland ook alleen maar vergroot! Bovendien is het prima te combineren met de studie en hoef je niet een jaar te stoppen met studeren!

Mocht je affiniteit hebben met ontwikkelingslanden en met onze organisatie, meld je dan aan voor nieuw bestuur. Stuur een motivatiebrief voor 11 oktober naar stichtingstola@erasmusmc.nl .

Heb je vragen over wat STOLA doet of wat specifieke bestuursfuncties inhouden, stuur dan ook je mail naar stichtingstola@erasmusmc.nl of kom eens langs in ’t hok (Fg. 2.17a).