Na het grote succes van ‘Xtreme Medicine’, is MC Xtra dit jaar terug met de Clinic ‘Future Medicine!’

Via de op dit moment lopende SG Erasmus/CS lunchlezingenserie De Maakbare Mens stap je in de wereld van de Regeneratieve Geneeskunde. De MC Xtra Clinic op 19 november vormt hiervan de afsluiter, met dit jaar o.a. een exclusieve Masterclass Brandwondengeneeskunde. De clinic en masterclass zijn enkel toegankelijk voor studenten op vertoon van een toegangsbewijs.

‘Future Medicine’ geeft je toegang tot high-techruimtes in het Erasmus MC, demonstraties van cutting edge technologie en lezingen van toonaangevende sprekers binnen de meest vooruitstrevende gebieden. Daarnaast bevat het programma weer een smakelijk diner en een borrel.

Meer info over de precieze tijden en kaartverkoop volgt spoedig. Zet dinsdag 19 november nu in je agenda!