In twaalf boeiende lezingen en 4 interessante workshopdagen geven gastsprekers je een zo compleet mogelijk beeld van de situatie in ontwikkelingslanden.
Parasitaire ziektes, lepra en chirurgie in de tropen zijn slechts enkele onderwerpen die aan bod komen.
De cursus gaat van start op 30 september en eindigt op 19 december (zie volledig rooster op onze website). Bovendien krijg je na succesvolle afronding een officieel certificaat uitgereikt van de afdeling Maatschappelijke Gezondheidszorg!
Kijk voor je je aanmeldt op het rooster om er zeker van te zijn dat je kan. Aanwezigheid is verplicht!
Schrijf je snel in door een motivatiebrief te sturen naar stichtingstola@yahoo.com, want de inschrijving sluit op 20 september om 17:00 en de plaatsen zijn beperkt!
**Aan deze cursus mogen helaas alleen studenten uit het derde jaar en hoger participeren**
Zie voor verdere info onze website: www.stichtingstola.nl

Categories:

Tags: