Komt allen naar het lustrum van Stichting STOLA op 23 mei!
Wij bestaan dit jaar alweer 40 jaar en dit willen wij graag samen met alle geinteresseerden vieren. De kaartjes voor het middenprogramma zijn helaas al uitverkocht.
Je kunt nog wel gratis om 19.00 uur naar CO-1 komen voor lezingen van Jan Nouwen, Ton Dietz van het Afrika Studiecentrum en Corine Geurts van Kessel van BOKO Africa; over Stichting STOLA, stages in ontwikkelingslanden en Afrika! Aansluitend is er om 20.30 uur een borrel in ’t Vat en kun je een dansje wagen op muziek van salsaband Mojito del Son! Komt allen!

Categories:

Tags: