MC Xtra presenteert ‘Xtreme Medicine’

Op 21 februari organiseert MC Xtra een uniek evenement waarin de extreme uithoeken van de medische wereld verkend worden. Met ‘Xtreme Medicine’ nemen we u mee van Xtreme High naar Xtreme Low en van Xtreme Hot naar Xtreme Cold.
U hoort bijzondere verhalen, krijgt nuttige tips en leert praktische handelingen van
professionals die opereren in barre omstandigheden.
Voor EUR-studenten is er een speciaal middagprogramma met verschillende clinics
te volgen. Na het programma is er de gelegenheid om na te praten onder het genot van een drankje.
MC Xtra is een overkoepelend samenwerkingsverband tussen de studentenorganisaties van het Erasmus MC (MFVR, IFMSA-Rotterdam en Stichting STOLA) en Studium Generale.
Kaartjes zijn te koop voor 5 euro in het MFVR-kantoor
Onderwijscentrum Erasmus MC
Voor het volledige programma: