De STOLA Tropencursus staat weer voor de deur!

In twaalf boeiende lezingen, 3 interessante workshops en een minisymposium geven gastsprekers
je een zo compleet mogelijk beeld van de situatie in ontwikkelingslanden.
Niet alleen gezondheidszorg wordt tijdens de lezingen besproken, maar ook politiek en organisatie in een ontwikkelingsland.
Parasitaire ziektes, lepra en chirurgie in de tropen zijn slechts enkele
onderwerpen die aan bod komen.

De cursus gaat van start op 25 februari en eindigt op 23 mei (zie
volledig rooster op onze website). De cursus is bedoeld voor 2e, 3e en 4e jaars Geneeskunde studenten, die interesse hebben in ontwikkelingslanden en
eventueel tijdens hun studie naar het buitenland willen gaan. 2e jaars worden niet toegelaten als zij slechts de cursus willen volgen voor een minor in het buitenland.
Dit omdat de stof vrij veel overeenkomt.
Na afronding van de cursus zal een certificaat worden uitgereikt!

Schrijf je snel in via stichtingstola@yahoo.nl, want er zijn slechts 35 plekken!
Zet als onderwerp in de mail: aanmelding tropencursus.
Graag willen we ook een brief ontvangen met waarom jij zo graag de tropencursus wilt volgen.
De deadline voor de inschrijving zal maandag 4 februari zijn om 24.00 uur.