STOLA Experience presenteert op 9 oktober: ziektes en gezondheidszorg in Latijns-Amerika

Heb je altijd al meer willen weten over de meest voorkomende ziektes in Latijns-Amerika? Of hoe het zorgstelsel in Cuba precies in elkaar steekt? En lijkt het je leuk om zelf percussie te leren spelen?

Kom dan dinsdag 9 oktober naar de STOLA Experience!

Tijdens deze middag/avond zullen lezingen gegeven worden die helemaal in het teken staan van Latijns-Amerika, met een workshop percussie, wat hier natuurlijk bij hoort!

Het begint 17.00 uur en is inclusief een maaltijd, uiteraard met de smaken van Latijns-Amerika!

Datum: 9 oktober 2012
Tijd: 17.00 uur – ± 21.00 uur (16.45 uur aanwezig)
Locatie: OWR-38
Prijs: €3,50