20.0025399888require( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-blog-header.php' ).../index.php:17
30.0040400832require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-load.php' ).../wp-blog-header.php:13
40.0053401600require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-config.php' ).../wp-load.php:37
50.0074403144require_once( '/var/www/vh64232/1/stichtingstola.nl/wp-settings.php' ).../wp-config.php:90

Meld je nu aan voor de Tropencursus Voorjaar 2016! – Stichting STOLA

Meld je nu aan voor de Tropencursus Voorjaar 2016!

Gepubliceerd door STOLA op

Beste studenten,

De vernieuwde tropencursus gaat in het voorjaar 2016 weer van start! De tropencursus is ideaal voor alle geneeskundestudenten die graag willen weten hoe de gezondheidszorg er in ontwikkelingslanden uit ziet.
Wat voor invloed heeft corruptie? Wat zijn de meest essentiële geneesmiddelen? Hoe zit de financiëring van de gezondheidszorg in derde wereldlanden in elkaar? Deze en vele andere vragen worden tijdens deze cursus beantwoord!
De Tropencursus is voor alle geneeskundestudenten toegankelijk en bestaat uit negen lezingen en een workshop. De lezingen vinden elke week plaats op maandag- of dinsdagavond vanaf 14 maart tot en met 17 mei. De workshop vindt plaats op 4 mei en is inclusief een diner. Je mag maximaal 1 lezing/workshop afwezig zijn indien hier een geldige reden voor is. De afsluiting van de tropencursus bestaat uit het schrijven van een betoog. Hierna ontvang je een certificaat.
Wil je deelnemen aan de tropencursus? Stuur dan uiterlijk 1 maart je aanmelding met een korte motivatie naar stolatropencursus@gmail.com. We hebben een beperkt aantal plaatsen, dus wees er op tijd bij!

De Tropencursuscommissie
Stichting STOLA