Onlangs is de najaarseditie van onze populaire Tropencursus ten einde gekomen. Het vereiste vanuit de sprekers als ook vanuit de deelnemers en onze commissieleden heel wat creativiteit om de cursus onder deze nieuwe omstandigheden, via ZOOM, te laten plaatsvinden. Tot ons geluk zat de cursus binnen een week vol en wel met studenten vanuit allerlei verschillende steden! Hartelijk dank aan alle sprekers en deelnemers.

Wij zijn erg blij met alle positieve reacties en zijn als bestuur trots op het uitstekende werk van de commissie!

Ben je benieuwd wat deze cursus precies inhoudt? Op de volgende pagina vind je een overzicht van de hoogtepunten van elk van onze negen cursussen van de afgelopen editie. Een onvergetelijke ervaring!

Na de zomer gaat een nieuwe editie van de Tropencursus van start. De cursus is geliefd, dus houd onze mediakanalen in de gaten en wees er snel bij! We kijken uit naar de verwelkoming van onze nieuwste deelnemers en hopen toch dat dit weer ‘gewoon’ in het onderwijscentrum van het Erasmus MC zal zijn!

Categories:

Tags: